onsdag 19. mai 2010

blomster og strå






Blir for tiden mye fotografering av diverse som jeg slumper over rundt huset etter at barna er i seng. Har litt for fullt program for tiden.....selv om jeg går hjemme hehe. Når mai-mnd er over håper jeg på litt roligere tider. Det neste som er planen min innen foto, er å lære mere om portrettfotografering. Ser jeg har en laaang vei å gå her hehe. Men utrolig kjekt med portrettfotografering. Er så spennende å se hvordan motivet blir i ulikt lys, bakgrunn osv. Tar GJERNE imot tips og gode råd :-) :-)
Ha en fortreffelig helg !!
                                                                                                                     

3 kommentarer:

Dagrun sa...

To nydelige bilder, Elin. Min favoritt blir det første, fordi det er mest luft rundt tror jeg. Å speilvende bildet kan være en tanke, siden øyet "leser" mot høyre og det at motivet peker opp mot høyre er vel det som blir sett på som mest "riktig".

Liv Johanne sa...

Man trenger jo ikke å gå langt for å finne gode motiver... Dette ble kjempebra :) Likte det første aller best jeg også, tror det er noe med stemningen du har greid å formidle her :)
Ha en god dag!

Tommy sa...

Likte begge bildene dine i dag, men ståene tok kaka ...

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten