tirsdag 10. august 2010

På tide med nytt innlegg



Jobber med å få til portretter. Men hver gang ser jeg ting i etterkant som jeg ikke tenkte på da jeg fotograferte.
 Smykket skulle hengt penere utenpå trøyen, gutten er plassert feil / fylte for dårlig ut bildet. Skulle vært mere midt på og sentrert i bildet. vanskelig å beskjære også.
Men men...bedre lykke neste gang. tror jeg har små fremskritt.
Men det spørs om vi må involvere en skikkelig fotograf for gode bilder til veggen :-)

Har brukt 50mm f.1.8

7 kommentarer:

Dagrun sa...

Jeg synes de var kjempefine jeg! Litt dumt at hånda blir kuttet på det siste, men uttrykket tar jo igjen.

(det er kanskje litt mye oppskarpet, det ser en særlig på håret)

Liv Johanne sa...

Synes bildene er fine, jeg :) Herlig utrykk på ungen ;)

Gunnar sa...

E syns du har fått det til veldig bra her. Jeg likte best det nede til venstre og det oppe til høyre.
Når det gjelder de detaljene du nevner så synes jeg ikke de betyr så mye. Veldig fint utrykk på alle sammen. Jeg har prøvd å ta bilder av unger, og det er ikke bare å si "sitt stille" og så sitter de akkurat sånn du vil at de skal sitte. E ser du lurer på om du må innvolvere en "skikkelig" fotograf, men e syns det ser ut som om du har gjort det allerede.

lillian sa...

Kjempesøte bilder ! :)

Tommy Andre Nekkoy sa...

For noen nydelige portrette av et lite sjarmtroll. Well done

Christoffer sa...

Dette var fine bilder! Det eneste som slår meg er at hvitbalansen kunne vært justert litt varmere?

Klaudia J sa...

great capture and a light ...

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten