torsdag 6. mai 2010

Nytt redigeringsprogram

I dag kom jeg over PhotoScape. Gratisprogram med diverse filter og effekter. Måtte bare prøve dette også. Liker godt muligheten til å enkelt redigere bilder f.eks over til "gamle" bilder, med et fåtall tastetrykk (men redigerte bildet på forhånd) Har kun prøvd denne "antikk" effekten ennå......vet ellers ikke hvilke muligheter dette programmet har...blir spennende å prøve :-)

Ellers har det vært null innlegg her de siste 14 dagene....har hatt konfirmasjon. Konfirmasjon og baby er slitsom kombinasjon hehe...iallefall når det er to barn i midten også!! Men nå er jeg klar for mere fotografering og redigering. Og nå er jeg klar til å oppdatere meg på det dere andre har blogget om i det siste også :-) Gleder meg til å se alle innleggene, å hente mere inspirasjon :-)
                                                   

3 kommentarer:

Liv Johanne sa...

Ja, konfirmasjoner er altoppslukende.. -men hyggelig! (Ble ferdig med siste i fjor, så nå er det atter fred og ro i mai mnd, he,he)
Dette var da en stilig effekt, dette her, og passet utrolig godt til det sovende barnet :)
Ha en fin fredag!

Sagatun sa...

Dette blei veldig bra.
Spennende å se hva annet du har i det programet.
God helg

fotogigen sa...

ej brukte fotoscape først,greit til sånne filtereffekt ting men litt begrensa muligheter med det.

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten